21 qershor 2012

Prill-Qershor 2012: 11 pagezime!

Lavdi Zotit per rritjen e kishes se qendres! 11 pagezime ne nje tremujor (prill-qershor 2012)
Falenderojme Zotin per: 11 emra te shtuar ne Librin e Jetes: Aida, Brisilda, Dea, Julinda, Tea, Arben, Gerti, Zeqo, Shkendije, Alba dhe Edlira V.! God is good all the time!

2 komente:

Murat Klosi tha...

Sa mire! God is good all the time! Alba

Susan tha...

Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
*nëse dëshironi të dashurit tuaj.
*nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
*nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
*nëse doni një fuqi shpirtërore.
*Nëse doni të ndaloni abortin.
Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}