23 shkurt 2008

KETE SABAT

Lutja e vecante e dedikimit kete te shtune eshte per Bashkesine Adventiste ne Kosove ndersa predikimi do te jete nga nje fytyre e njohur qe vjen si surprize nga Australia, Pr. Alban Matohiti.

Sabat te lumtur te gjitheve!

7 komente:

Unknown tha...

Juli, rregullo faqen se fut shume informacion ne te njejten kohe, te ngaterron dhe te lodh. Me fal per kete mesazh kaq te rrepte, por mendoj se per te mire e kam.
Anonim

Julian Kastrati tha...

I/E dashur "Xixa",
Te falenderoj per komentin dhe e mirekuptoj plotesisht. Ke ndonje ide me specifike? Ne e kishim me dy columns dhe e beme me tre sepse (nga keshillat ne internet per blog-e te kishave) sugjerohej 3-columsn layout. Cfare te ngaterron apo te lodh me teper, informacioni i tepert apo layout-i.
Faleminderit,Juli

Unknown tha...

Juli,
Te dyja se bashku. Pse nuk e grupon informacionin vetem ne nje faqe dhe te perdoresh small windows? THX
Po anetare te rinj pranoni ne bashkesine tuaj? Dhe ca kushti duhet te permbush?
THX

Unknown tha...

Juli,
Te dyja se bashku. Pse nuk e grupon informacionin vetem ne nje faqe dhe te perdoresh small windows? THX
Po anetare te rinj pranoni ne bashkesine tuaj? Dhe ca kushti duhet te permbush?
THX

Julian Kastrati tha...

"Xixa",
Faleminderit shume per input-in.Qe dje i kam kerkuar nje shoqes sime kanadeze (misionare) te merrret me rinovimin e blogut, meqenese merr vesh, dhe une jam amator fare.
Anetaret e rinj jane ME TE MIREPRITURIT ne bashkesine tone. Cfare kuptimi ka nje bashkesi pa anetare te rinj? Kete te shtune kemi per shembull pagezim pra i shtohet nje anetar kishes (sic mund ta kesh lexuar tek blogu). Ndersa anetaresimi eshte proces, me e mira do ishte te takoheshim--A ke mundesi te vish kete te shtune, nqs ndodhesh ne Tirane?
A ke deshire/mundesi te na ndihmosh me blogun, nqs te jepet:)? Te mbyta me pyetje, kam pershtypjen.
Thanks and DO Keep in touch!
Juli

Unknown tha...

Juli,
me gjithe qejf do vija,por per momentin nuk jam ne shqiperi. Une jam e nje besimi tjeter nga familja, dhe prandaj po te pyesja, nese ka ndonje kriter te vencate? Vetem ti je pastor aty? Nese kam kohe te ndihmoj patjeter me siten.
Kur te vi do te takohemi patjeter, se kam edhe miq te tjere qe duan ti bashkohen besimit.

Unknown tha...

THX per gadishmerine.