03 maj 2008

Nuk kam kohe te jem shenjtor/e

Nga Shen Teresa e Avilas - Shekulli XVI

Zot i gjithe eneve dhe tiganeve dhe gjerave,

meqenese nuk kam kohe te behem nje shenjtore e madhe duke bere gjera te bukura

apo te meditoj deri vone per Ty, a te enderroj ne driten e agimit apo te vershoj drejt portave te parajses

beme shenjtore ndersa gatuaj gjelle dhe laj pjatat

Ndonese duhet te kem duart e Martes, kam mendjen e Marise, dhe kur llustroj cizmet e kepucet,

Zot, atje gjej sandalet e Tua, mendoj se si shkelen mbi toke, sa here qe pastroj me dore dyshemene

Pranoje kete meditim Zot, nuk kam kohe per me shume

Ngrohe gjithe kuzhinen me dashurine Tende, dhe ndricoje me paqen tende;

M’i fal te gjitha merakosjet, dhe m’i ndal murmuritjet e qarjet

Ti qe do aq shume sa i jep njerezve per te ngrene, ne toke apo ne det, pranoje sherbimin qe une bej,

sepse e bej per Ty!

Nuk ka komente: